Subtotaal :

Er bevinden zich momenteel geen items in uw winkelwagen.

Items toevoegen

FAQ

Is er iets niet duidelijk? Neem dan zeker is een kijkje in onze FAQ (frequently asked questions), wie weet staat je antwoor hier wel in?
Staat je antwoord hier toch niet in? Dan helpen we je graag persoonlijk verder, stuur gerust een e-mail naar dhz@nvdemarie.be of bel naar 02/451 51 15, tijdens onze openingsuren.

Mijn account

Hoe maak ik een account aan?

Heel simpel. Je bent slechts twee klikken verwijdert van je account.

  1. Klik hier om naar de registratie te gaan.
  2. Vul je gegevens en een wachtwoord naar keuze in.
  3. Klik op de knop Registreren en je bent klaar.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Het is belangrijk om je gegevens accuraat te houden, zodat we niet leveren op een verkeerd adres of naar een verkeerd nummer bellen (indien nodig).
Bij het registreren van je account kan je ervoor kiezen om je leveringsadres dezelfde te maken als het factuuradres.

Om je gegevens te wijzigen ga je naar mijn account, daar heb je 2 keuzes om je gegevens te wijzigen.
Je kan of je factuur gegevens aanpassen of een leveringsadres toevoegen, dit doe je als volgt:

  1. Ga naar mijn adresgegevens of klik op 'bewerken' rechts van 'facturatieadres'
  2. Verander je adres

Om je telefoonnummer, email-adres, btw-nummer en bedrijfsnaam te veranderen:

  1. klik je op mijn accountgegevens of klik op 'bewerken' rechts van 'contactgegevens'
  2. Verander je gegevens
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Ja, dit kan je doen bij je eerste aankoop op onze webshop of via de pagina registreren.
De informatie die je ons verschaft wordt vertrouwelijk behandeld. Deze gegevens worden niet doorgegeven, doorverkocht of verhuurd aan derden.

Waar vind ik een overzicht van mijn bestellingen?

Op de pagina 'Mijn account', krijgt u een overzicht van uw laatste bestellingen.
Om alle bestellingen te zien, klikt u op de knop 'Bekijk alle' uiterst rechts naast 'Laatste bestellingen'.

Assortiment

Is het assortiment op de webshop hetzelfde als in de winkel?

Op dit moment is het assortiment groter in onze fysieke winkel, dit omdat de webshop nog wordt aangevuld. Naarmate de aanvulling vordert, zal het assortiment uiteindelijk groter zijn op onze webshop dan in onze winkel.

Is de prijs van een product op de webshop hetzelfde als in de winkel?

Ja. De prijs die u op de webshop ziet, is ook de prijs in de winkel. Wordt de prijs aangepast in de winkel, dan wordt deze ook aangepast in de webshop.

Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Bij druk- en zetfouten is de ondernemer niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren.

Hoe kan ik een product opzoeken in de webshop?

Weet je specifiek wat je zoekt? Dan kan je de naam, het artikelennummer, het model van het product of een algemenere zoekterm invullen in de zoekbalk bovenaan onze webshop. Onze webshop geeft dan een overzicht van de meest relevante artikelen.

Kan ik een artikel dat is opgenomen in de webshop, maar (tijdelijk) niet meer op voorraad is toch nog bestellen?

Tuurlijk kan dat nog!
U mag dit artikel gewoon bestellen via onz webshop.
Een van onze medewerkers zal u dan op de hoogte brengen van de levertermijn van dat product. Deze varieert naargelang het product.
Is het gewenste product uitzonderlijk toch niet meer beschikbaar bij onze leverancier, dan wordt de bestelling geannuleerd.
Natuurlijk brengen wij u hiervan op de hoogte en stellen we vrijblijvend een eventueel vervangartikel voor.

Is de inhoud en kleur van de afbeelding altijd exact zoals het omschreven product ?

Niet altijd, het kan zijn dat er soms meer of minder op de afbeelding staat dan werkelijk bij het product hoort.
Ook kunnen er kleurafwijkingen aanwezig zijn, hiervoor zijn wij niet aansprakelijk.
Zo kan bijvoorbeeld een grijze gevelsteen, iets lichter of donkerder zijn op foto dan in werkelijkheid.
Ook kunnen er afbeeldingen weergegeven worden met een andere afmeting dan het eigenlijke product.

Dit kunnen wij niet vermijden aangezien wij de afbeeldingen zo verkrijgen van onze leveranciers.

Alle informatie is onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.

Bestellingen voor levering

Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?

Nee, vanaf dat je de bestelling hebt afgerond, is deze definitief.

Hoe weet ik of mijn bestelling effectief geplaatst is?

Na dat je bestelling en betaling afgerond is, ontvang je een orderbevestiging via e-mail.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, wat nu?

Soms kan het een tijdje duren vooraleer je een automatische orderbevestiging ontvangt.
Ook kan het zijn dat de mails op één of ander manier in je spam folder zijn terecht gekomen.
Indien je na 24 uur nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen, neem je best contact met ons op (02/451 51 15).

Betaal ik verzendkosten bij een 2e bestelling op éénzelfde dag?

Ja, bij een 2e bestelling op éénzelfde dag worden nog eens verzendkosten bijgerekend.

Aan welke voorwaarden is mijn bestelling onderworpen?

Onze algemene voorwaarden kan je hier lezen. Je bestelling is steeds aan deze verkoopsvoorwaarden verbonden. Deze dien je goed te keuren bij de registratie van je account.

Bestellingen voor afhaling

Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?

Nee, vanaf je de bestelling hebt afgerond, is deze definitief.

Hoe weet ik of mijn bestelling effectief geplaatst is?

Na dat je bestelling en betaling afgerond is, ontvang je een orderbevestiging via e-mail.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, wat nu?

Soms kan het een tijdje duren vooraleer je een automatische orderbevestiging ontvangt.
Ook kan het zijn dat de mails op één of ander manier in je spam folder zijn terecht gekomen.
Indien je na 24 uur nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen, neem je best contact met ons op (02/451 51 15).

Aan welke voorwaarden is mijn bestelling onderworpen?

Onze algemene voorwaarden kan je hier lezen. Je bestelling is steeds aan deze verkoopsvoorwaarden verbonden. Deze dien je goed te keuren bij de registratie van je account.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

U kan uw bestelling afhalen in onze winkel.

Bodegemstraat 15
1740 Ternat
België

Hoeveel tijd heb ik om mijn bestelling af te halen?

Vanaf de dag dat je een bevestiging krijgt dat je bestelling gereed is voor afhaling, heb je 10 werkdagen de tijd om deze af te halen.
Indien de bestelling na 10 werkdagen niet is opgehaald, wordt deze geannuleerd.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Indien al de artikelen van je bestelling op voorraad zijn, kan je je bestelling afhalen 3 uur na de betalingsbevestiging van je bestelling.

Zijn de bestelde artikelen niet op voorraad, dan nemen we contact met je op om de leveringsperiode te melden.
De wachttermijn van je bestelling hangt dan af van de leverancier. Elke leverancier hanteert zijn eigen leveringstermijn.

Indien de termijn voor de artikelen die niet in stock zijn, te lang is, kun je de bestelling volledig of gedeeltelijk nog annuleren.

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Bancontact/Mister Cash KBC Online Maestro MasterCard Visa
Betaling mislukt of geweigerd

U kan meteen de betaling nog eens proberen, zonder dat uw bestelling verloren gaat en u alle stappen opnieuw moet doen.
Na uw bestelling geplaatst te hebben en de betaling voltooid is, controleerd u best dat het bedrag niet meer als één keer van uw rekening is.
Is dit wel het geval en hebt u twee keer het bedrag betaald, dan neemt u best zo snel mogelijk contact op met onze klantendiest (02/451 51 15).

Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?

Er word bij elke bestelling sowieso een factuur meegeleverd.

Betaal ik veilig via de webshop?

Ja, bij het betalingsproces wordt u doorgestuurd naar de beveiligde KBC-Paypage omgeving.
Daar kan u veilig uw betaling uitvoeren.

Leveringen

Kan een bestelling in het buitenland geleverd worden?

Nee, wij leveren momenteel enkel in België.
Voor leveringen in het buitenland, gelieve ons te contacteren.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Indien de artikelen bij ons op voorraad zijn, gebeurt de levering binnen 1 à 2 werkdagen.

Zijn de artikelen niet op voorraad, dan nemen we contact met je op om de leveringsperiode te bespreken.
Indien de termijn voor de artikelen die niet in stock zijn, te lang is, kun je de bestelling volledig of gedeeltelijk nog annuleren.

Kan ik zelf de leveringsdatum en tijd bepalen?

Dat kan!
Neem zo snel mogelijk, na je bestelling, contact met ons op (02/451 51 15), zo kunnen we samen een datum afspreken die voor jou het beste past.

Is mijn aanwezigheid noodzakelijk voor de levering?

Bij een levering die niet wordt uitgevoerd door de pakjesdienst, is het noodzakelijk om thuis te zijn.

Als u er zeker van bent dat u op het moment van de levering niet thuis bent, dan neem je best zo snel mogelijk na je bestelling, contact met ons op (02/451 51 15). Zo kunnen we samen een datum afspreken die voor u het beste past.

Als 2e optie kan u op eigen risico, instructies achter later voor de leverancier.
De instructies kan u achterlaten in het vak 'Opmerkingen', dat u kan invullen bij de afronding van uw bestelling.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvagnen. Wat nu?

Geen paniek!
Door sommige omstandigheden kan het gebeuren dat er vertragingen ontstaan.
Wij proberen u zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van de vertraging.

Wilt u alsnog weten wat er aan de hand is en wanneer uw bestelling zal geleverd worden, dan kan u ons gerust een mail sturen (dhz@nvdemarie.be) of bellen (02/451 51 15).

Wat is de kostprijs van de leveringen?

De kostprijs van een pakjes levering, is basis € 7.

De prijs van een vrachtlevering hangt af van de plaats waar we moeten leverenen.
Onderstaand vindt je een kaart met de regio's en hun prijzen.

Wie levert mijn bestelling?

Dit hangt af van de bestelde producten.
Bij elk product staat een icoontje:

Packetbezorger

Je packet word verzonden met een packjesdienst.

Vrachtwagen

Dit wil zeggen dat wij de goederen leveren, en dat de leverprijs zal bepaald worden aan de hand van de regio waar we moeten leveren (zie vraag 'Wat is de kostprijs van de leveringen?').


Wat als ik packet en vrachtwagen artikelen door elkaar bestel?

Dan zal je packet zowizo geleverd worden door onze eigen vrachtwagen leverdienst en word de prijs gehanteerd van de regiokaart.

Mijn bestelling is niet correct, onvolledig of beschadigd geleverd. Wat nu?

Neem zo snel mogelijk na de levering van de goederen contact met ons op. Dit kan via mail (dhz@nvdemarie.be) of 02/451 51 15.
We zoeken dan samen naar de beste oplossing.

Terug sturen of omruilen

Hoeveel tijd heb ik na de ontvangst van mijn bestelling, om een artikel terug te zenden of om te ruilen?

Na ontvangst van je goederen heb je 14 dagen de tijd om deze terug te sturen of om te ruilen.
Wij verzoeken het artikel in zijn originele verpakking, samen met alle toebehoren en gebruiksaanwijzingen terug te sturen, vergezeld van de factuur of het aankoopbewijs.

Hoe kan ik online aangekochte artikelen terugsturen of omruilen?

Indien je ervoor kiest om artikelen terug te sturen of te brengen, dan wend je je tot onze klantendienst om dit te melden.
Je brengt hen hiervan op de hoogte door een mail (dhz@nvdemarie.be) te sturen met daarin een verklaring over welke artikelen het gaat.

Enkel artikelen die in originele staat zijn, de originele verpakking hebben en die de volledige inhoud bevatten, zoals aangekocht, worden aanvaard.

Het terug sturen of brengen van artikelen is volledig voor jouw verantwoordelijkheid en rekening.

Hoe worden de teruggestuurde artikels terugbetaalt?

Na controle van het artikel, of deze nog in originele staat is met de verpakking en alle inhoud, wordt het gehele bedrag terug gestort.

Garantie

Hoelang heb ik garantie op een online aangekocht artikel?

Al onze producten vallen onder de wettelijke garantie. Daarnaast bieden sommige producten ook een extra fabrieksgarantie. Voor specifieke informatie over de garantie van een product kunt u de productpagina raadplegen of contact met ons opnemen. (dhz@nvdemarie.be).

Heb ik recht op garantie?

Wanneer een product een verborgen gebrek of defect vertoont, kan je het gerust terug brengen.
Wij sturen het product op naar onze leverancier om de gebreken vast te stellen. Als ze een fabricagefout vaststellen, dan wordt het product kosteloos hersteld of vervangen.

Breng hierbij zeker je aankoopbewijs mee. Zonder aankoopbewijs, staan wij niet in voor de garantie.

Opgelet! Bij onderstaande oorzaken van het defect, vervalt de garantie.

Het niet naleven van de gebruiksinstructies of de handleiding
Aanpassingen of wijzigingen aan het artikel
Een onoordeelkundige behandeling
Abnormaal of incorrect gebruik
Oneigenlijk gebruik
Hardhandig gebruik
Slecht onderhoud
Verwaarlozing
Natuurrampen
Kwaad opzet
Waterschade
Ongelukken
Valpartijen
Bliksem
Brand

Klantenservice

Klachten

Klantentevredenheid is voor ons een must. Wij lossen uw probleem zo snel mogelijk op.

Hoe verder?

Je klacht neerleggen kan op verschillende manieren

- Kom het probleem uitgebreid uitleggen in onze winkel, zo kunnen wij direct de klacht aanpakken en oplossen.

- U kan uw klacht ook neerleggen via mail (dhz@nvdemarie.be).

Bereikbaarheid

Wij zijn bereikbaar via telefoon, mail en facebook tijdens de volgende openingstijden:

Doe-het-zelf
Maandag 7u - 12u / 12u30 - 18u
Dinsdag 7u - 12u / 12u30 - 18u
Woensdag 7u - 12u / 12u30 - 18u
Donderdag 7u - 12u / 12u30 - 18u
Vrijdag 7u - 12u / 12u30 - 18u
Zaterdag 8u - 12u / 13u - 16u
Zondag Gesloten
 
Showroom
Maandag 9u - 12u / 12u30 - 18u
Dinsdag 9u - 12u / 12u30 - 18u
Woensdag 9u - 12u / 12u30 - 18u
Donderdag 9u - 12u / 12u30 - 18u
Vrijdag 9u - 12u / 12u30 - 18u
Zaterdag 9u - 12u / 13u - 16u
Zondag Gesloten

Privacy

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze webshop, de informatie die je ons verschaft wordt vertrouwelijk behandeld.

Wij verzamelen en verwerken de persoons/bedrijfsgegevens die wij van u ontvangen met het oog de uitvoering van de overeenkomst, het klantenbeheer, de aankopen, de boekhouding en direct marketingactiviteiten.
De rechtsgronden zijn de uitvoering van de overeenkomst, het vervullen van wettelijke en reglementaire verplichtingen en/of het gerechtvaardigd belang. De verwerkingsverantwoordelijke is De Marie Nv, Bodegemstraat 15-17 Ternat 1740.
Deze persoonsgegevens zullen enkel worden doorgegeven aan verwerkers, ontvangers en/of derden voor zover dit noodzakelijk is in het kader van voormelde doeleinden voor de verwerking.
De klant/leverancier draagt de verantwoordelijkheid voor de juistheid van de persoons/bedrijfsgegevens die hij aan ons bezorgt en verbindt er zich toe de Algemene Verordening Gegevensbescherming na te leven ten aanzien van de personen van wie hij de persoonsgegevens aan ons heeft overgemaakt, evenals met betrekking tot alle mogelijke persoonsgegevens die hij van ons en onze medewerkers zou ontvangen. De klant/leverancier bevestigt dat hij afdoende werd geïnformeerd over de verwerking van zijn persoonsgegevens en over zijn rechten op de inzage, verbetering, het wissen en bezwaar.

Meer informatie omtrent uw privacy kan u in ons volledige privacyverklaring vinden: Privacyverklaring

Nieuwsbrief

Hoe schrijf ik mij in voor de Bouwtips

Of je je al dan niet wilt inschrijven voor onze bouwtips, kan je kiezen bij het aanmaken van je account.
Onder aan het formulier vind je een vinkje 'Ja, ik wens mij in te schrijven voor de nieuwsbrief'.
Indien je dit aanvinkt, ontvang je automatisch onze Bouwtips, meer hoef je niet te doen.

Blijf je graag up-to-date? Like dan zeker onze facebookpagina.

  • Bancontact/Mister Cash
  • KBC Online
  • Maestro
  • MasterCard
  • Visa